Privacybeleid


Dit privacybeleid is van toepassing op alle activiteiten in de praktijk. Door gebruik te maken van mijn diensten in de praktijk geef je aan het privacybeleid te accepteren. Ik draag er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je mij verschaft vertrouwelijk wordt behandeld en dat jouw privacy wordt gewaarborgd. Ik verzamel of gebruik geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid. Tenzij ik van tevoren jouw toestemming hiervoor heb verkregen. Jouw informatie wordt niet met derden gedeeld.

Jouw persoonsgegevens worden opslagen op een externe harde schijf die ik achter slot en grendel bewaar. Dit geldt alleen voor facturen. Het papieren Intakeformulier en Informed Consent dat je invult en ondertekent bij jouw eerste afspraak in mijn praktijk, worden bewaard in een map die eveneens achter slot en grendel is. Je hebt te allen tijde de mogelijkheid tot het inzien, veranderen of verwijderen van jouw persoonlijke informatie die je aan mij verstrekt hebt, wanneer je dit aangeeft.


Consulten

In het kader van een (eerste) consult zal ik je vragen mij jouw persoonsgegevens te verstrekken. Het gaat hierbij om voor- en achternaam, adres, postcode, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer. Deze worden gebruikt voor het maken van een factuur. Het maken van een factuur is een wettelijke verplichting vanuit De Belastingdienst. Als je geen interesse hebt om jouw volledige gegevens te verstrekken, kun je dit aangeven.


Cliëntendossier
Er wordt geen cliëntendossier bijgehouden. Tijdens de sessie maak ik aantekeningen die meteen na de sessie worden vernietigd. Verder geldt voor mij; wat in de praktijk gebeurt, blijft in de praktijk. Ik heb geen formele plicht tot geheimhouding, maar ik houd me er wel aan.